İletişim Danışmanlığının Yeni Normalleri – I

Yeni normal, bu blog haricinde de yavaş yavaş Türkiye’de de tartışılmaya başlanıyor. Marketing Türkiye 1 Mart 2010 sayısının kapak konusu “Pazarlamanın Yeni Normalleri”…

Tüm sektörleri ilgilendiren bu konuda proaktif olduklarını düşünüyorlar…

Ben de onlara bir katkı olsun diye Ağustos 2009’da birinci bölümünü yazdığım “İletişim Danışmanlığının Yeni Normalleri – I” isimli makale-denememi sizlerle paylaşıyorum…

Umarım, müspet bir tartışma ortamı açar…

İletişim Danışmanlığının Yeni Normalleri – I

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s