“Pazarlamanın Yeni ADAMI”: Anlat-Dinle-Anla-Mutlu Et

pazadam                                                                                              Eğitimin / Konferansın Amacı:

Şirket sahipleri, üst düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, pazarlama yöneticileri, yeni nesil iş yapan kişiler, iletişim yöneticileri başta olmak üzere, pazarlamadaki değişimleri okumak, bu değişimler içinde kendi yol haritalarını oluşturmak isteyen kişi, kurum ve şirketlere yönelik olarak, pazarlamanın dijitalleşme sürecinde pozisyon almalarına katkı sağlamaktır.

Eğitimin / Konferansın İçeriği: 

  • Pazarlamanın Temelleri
  • Paylaşım Ekonomisi ve İletişim Kanallarının Değişimi
  • James Grunig – İletişimde Mükemmellik Modeli
  • Çift Yönlü, Simetrik İletişim
  • Omni-Channel Perakende
  • Dijitalleşme Sürecinde Müşteriye Erişim ve Geri Bildirim Okuma Teknikleri
  • Growthhacking ve Yenilikçi Yöntemler
  • Dijital İletişim / İçerik Üretimi ve Yönetimi
  • Pazarlama İletişiminde Yenilikçi Örnekler / Trendler
  • Veri Bilimi ve Geri Bildirim Okuma Mekanizmaları
  • Büyük Verinin Üretim ve Pazarlama Süreçlerinde Kullanımı
  • M2M, Yeni Teknolojiler, Yeni Mecralar, Online/Offline Uygulamalar
  • ADAM Kuralı / 9 Adımda Mutlu Müşteriler Yaratmanın Yolu

Eğitime / Konferansa Kimler Katılmalı?

Şirket sahipleri, üst düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, pazarlama yöneticileri, yeni nesil iş yapan kişiler, iletişim yöneticileri

Diğer Eğitimler

Yorum bırakın

SON İNSAN-Dijital Bir Gelecekte Hayatta Kalmanın Yolları