“Pazarlamanın Yeni ADAMI”: Anlat-Dinle-Anla-Mutlu Et

pazadam                                                                                              Eğitimin / Konferansın Amacı:

Şirket sahipleri, üst düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, pazarlama yöneticileri, yeni nesil iş yapan kişiler, iletişim yöneticileri başta olmak üzere, pazarlamadaki değişimleri okumak, bu değişimler içinde kendi yol haritalarını oluşturmak isteyen kişi, kurum ve şirketlere yönelik olarak, pazarlamanın dijitalleşme sürecinde pozisyon almalarına katkı sağlamaktır.

Eğitimin / Konferansın İçeriği: 

  • Pazarlamanın Temelleri
  • Paylaşım Ekonomisi ve İletişim Kanallarının Değişimi
  • James Grunig – İletişimde Mükemmellik Modeli
  • Çift Yönlü, Simetrik İletişim
  • Omni-Channel Perakende
  • Dijitalleşme Sürecinde Müşteriye Erişim ve Geri Bildirim Okuma Teknikleri
  • Growthhacking ve Yenilikçi Yöntemler
  • Dijital İletişim / İçerik Üretimi ve Yönetimi
  • Pazarlama İletişiminde Yenilikçi Örnekler / Trendler
  • Veri Bilimi ve Geri Bildirim Okuma Mekanizmaları
  • Büyük Verinin Üretim ve Pazarlama Süreçlerinde Kullanımı
  • M2M, Yeni Teknolojiler, Yeni Mecralar, Online/Offline Uygulamalar
  • ADAM Kuralı / 9 Adımda Mutlu Müşteriler Yaratmanın Yolu

Eğitime / Konferansa Kimler Katılmalı?

Şirket sahipleri, üst düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, pazarlama yöneticileri, yeni nesil iş yapan kişiler, iletişim yöneticileri

Diğer Eğitimler

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

“Yalnızlık mı, kalabalık mı?”, “Özgürlük mü, kişisel alan ihlali mi?”, “Genelleşme mi, kişiselleşme mi?”, “Çoğulculuk mu, özgünlük mü?”, “Adalet mi, hakların sınırlanması mı?”, “Sosyalleşme mi, bireyselleşme mi?” paradokslarının gölgesindeki gri alanda; geleceği bugünden şekillendiriyoruz.

%d blogcu bunu beğendi: