Eğitimin / Konferansın Amacı:
Şirket sahipleri, yöneticileri ve orta / üst düzey profesyonellerinin iş hedeflerine ulaşmaları noktasında, kendi kişi, şirket, ürün, marka ve hizmetlerinin algısının hedef kitle nezdinde doğru bir şekilde yönetilmesi büyük önem arz etmektedir. Günümüzde ilişki-iletişim, tanınmışlık-marka, bilinirlik-itibar, tüketici-müşteri kavramları sürekli karıştırıldığından, şirketlerin yaptığı reklâm ve tanıtım harcamalarının çoğu amacına ulaşamaz. Hatta çoğu şirket doğru bir şekilde iletişim hedeflerini belirlemedikleri için, yaptıklarını sonuç odaklı bir şekilde müşterilerinin algısına etki edecek şekilde konumlandıramazlar. Bu eğitimle katılımcıların, iletişimin temel kavramlarını, iletişim mekanizmasının inceliklerini ve kendilerinin, şirketlerinin ve/veya markalarının iletişimini yönetirken, nelere dikkat etmeleri gerektiğini öğrenmeleri hedeflenmektedir.
Eğitimin / Konferansın İçeriği:
- İlişki-İletişim Arasındaki Farklar
- Tüketici-Müşteri-Sadık Müşteri Nedir?
- İletişim Mekanizması Nasıl Çalışır?
- Algılama Yönetiminde Marka Vaadi-Güven Prensibi
- İletişimde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
- Tanınmışlıkla-Marka Arasındaki Farklar
- Algılama Yönetimi’nde 11 Altın Kural (Ali Saydam)
- Şirketlerin İletişim Yönetimindeki Yol Haritası Nasıl Olmalıdır?
Eğitime / Konferansa Kimler Katılmalı?
Şirket sahipleri, yöneticileri ve orta / üst düzey profesyoneller, şirketlere hizmet veren kurum temsilcileri, müşteri temsilcileri, marka yöneticileri, iletişim becerilerini artırmak isteyen herkes