Eğitimin / konferansın sonunda, katılanlar kendi dünya görüşünü oluştururken, geleceğin trendlerine ve dönüşüm yolundaki ilk adımın ne olması gerektiği, nasıl ilerlemeleri gerektiği konusunda bilgi sahibi olacaklar. Şirketler, kendi stratejilerini oluştururken, neler yapması konusunda temel bilgilere erişecekler.
Eğitimin / Konferansın İçeriği:
Dünya büyük bir kırılma yaşıyor. Dijitalleşme ile birlikte eğilimler, beklentiler, ihtiyaçlar, öngörüler, teknolojiler ve satın alma refleksleri değişiyor. Bilgisayarların ve makinaların birbiri ile bağlanması ile birlikte, inovasyon yeni ürünleri hayatımıza girmesini sağlarken, başta insan olmak üzere, tüketici, müşteri, pazarlama trendleri tamamen başka bir kimlik kazanıyor.
Şirketler ve karar vericiler için “dijitalleşme” hâlâ öteki…
Dijitalleşme yaşamayan şirketler ve dönüşümünü sağlamamış çalışanlar bazı iletişim mecralarını kullanmanın ötesinde, eğer “Büyük Veri”yi okumayı öğrenmeyip, geleceğin kırılma noktalarını doğru okuyamazlarsa, yeni bir dünya görüşü oluşturamayacaklar.
Hedef, her şirketin, her yöneticinin ve çalışanın kendi dijitalleşme yol haritasını oluşturarak, geleceğe kendilerini hazırlamaları olmalıdır.
- Hangi kavramlar belirleyici olacak?
- Geleceğin temel eğilimleri nelerdir?
- Kırılma noktalarını nelerdir? Bu kırılma noktaları hangi alanları etkileyecek?
- Müşteri, pazarlama, ürün / hizmet kavramları nasıl etkilenecek?
- Dijital dönüşümün temelleri neler olmalıdır?
- Önümüzdeki yılda belirleyici temel dijital trendler neler olacak?
- Yeni ürünler, unvanlar, çalışan tipi nasıl olacak?
- Şirketler, dönüşüm için nasıl bir yol haritası hazırlamalılar?