Eğitimin / Konferansın Amacı:
Şirket sahipleri, üst/orta düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, şirketlerin pazarlama ve kurumsal iletişim yöneticileri ve çalışanlarının müşteriye yönelik kuracakları iletişim, itibar ve algı yönetimi konusunda bilmesi gereken temel noktaların ve mevcut durumlarının iyileştirilebilmesi için yapılacakların ipuçlarını öğrenir.
Eğitimin / Konferansın İçeriği:
- Tüketici / Müşteri / Sadık Müşteri Kavramı
- Kurumsal İtibar Modellemeleri (Sosyal Şirket Kavramı)
- Dijital İletişim Kavramı ve Mevcuttan Geleceğe Modelleme
- Değişen İletişim Mecraları ve İçerik Yönetimi
- Gündem Yönetimi
- Konu ve Kriz Yönetimi
- Marka-Müşteri, Marka-Ürün Bağının Kurulması
- Kime Ne Söylemeli? Neden? Nasıl? Kim?
- Stratejik Olarak Tasarlanmış İletişim Yol Haritası
Eğitime / Konferansa Kimler Katılmalı?
Şirket sahipleri, üst/orta düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, şirketlerin pazarlama ve kurumsal iletişim yöneticileri ve çalışanları