“Bekledim de Gelmedin!” Müşteriye Erişim İçin İletişimin Temeli

Couple on City Sidewalk with Shopping Bags

 

 

 

 

 

 

 

                                                      Eğitimin / Konferansın Amacı:

Şirket sahipleri, üst/orta düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, şirketlerin pazarlama ve kurumsal iletişim yöneticileri ve çalışanlarının müşteriye yönelik kuracakları iletişim, itibar ve algı yönetimi konusunda bilmesi gereken temel noktaların ve mevcut durumlarının iyileştirilebilmesi için yapılacakların ipuçlarını öğrenir.

Eğitimin / Konferansın İçeriği:

  • Tüketici / Müşteri / Sadık Müşteri Kavramı
  • Kurumsal İtibar Modellemeleri (Sosyal Şirket Kavramı)
  • Dijital İletişim Kavramı ve Mevcuttan Geleceğe Modelleme
  • Değişen İletişim Mecraları ve İçerik Yönetimi
  • Gündem Yönetimi
  • Konu ve Kriz Yönetimi
  • Marka-Müşteri, Marka-Ürün Bağının Kurulması
  • Kime Ne Söylemeli? Neden? Nasıl? Kim?
  • Stratejik Olarak Tasarlanmış İletişim Yol Haritası

Eğitime / Konferansa Kimler Katılmalı?

Şirket sahipleri, üst/orta düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, şirketlerin pazarlama ve kurumsal iletişim yöneticileri ve çalışanları

Diğer Eğitimler

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

“Yalnızlık mı, kalabalık mı?”, “Özgürlük mü, kişisel alan ihlali mi?”, “Genelleşme mi, kişiselleşme mi?”, “Çoğulculuk mu, özgünlük mü?”, “Adalet mi, hakların sınırlanması mı?”, “Sosyalleşme mi, bireyselleşme mi?” paradokslarının gölgesindeki gri alanda; geleceği bugünden şekillendiriyoruz.

%d blogcu bunu beğendi: