Eğitimin / Konferansın Amacı:
Şirket sahipleri, üst/orta düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, şirketlerin pazarlama ve kurumsal iletişim yöneticileri, çalışanları, dijital iletişim ajansları, iletişim danışmanlığı şirketlerinin yöneticileri ve çalışanlarının McDonald’s şirketinin 2004 Haziran’ında paylaştığı, Coca-Cola’nın 2013 yılı sonunda aldığı bir kararla yaygınlaşmasına katkı sağladığı “marka gazeteciliği” kavramının temelleri hakkında bilgi sahibi olmasına ve mevcut yapılarını dönüştürebilmeleri için ipuçlarını öğrenmelerine imkân tanır.
Eğitimin / Konferansın İçeriği:
- İletişimin Temel Sistematiğinde Yaşanan Değişimler
- İnsan / Tüketici / Müşteri / Birey ve Toplumda Yaşanan Dönüşüm
- “To-Do-Point”: Dijital Mecraların Entegrasyonu ve Yönetimi
- Dijital PR kavramı ve Uygulamaları
- Şirketler Nasıl Gazeteci Gibi Düşünebilirler?
- The Coca-Cola Journey
- Marka Gazeteciliği Kavramı ve Haber Merkezi Yapılanması
- İçerik Yönetimi ve Paylaşım Teknikleri (Çok Boyutlu Konuşabilme Kavramı)
- Hikâye Oluşturma ve Görselleştirme
- En İyi Örnekler
- Marka Gazeteciliği İçin Dönüşümün Yol Haritası
Eğitime / Konferansa Kimler Katılmalı?
Şirket sahipleri, üst/orta düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, şirketlerin pazarlama ve kurumsal iletişim yöneticileri, çalışanları, dijital iletişim ajansları, iletişim danışmanlığı şirketlerinin yöneticileri ve çalışanları