“Aracıya Ne Hacet?” Müşteriye Ulaşmanın Yeni Yöntemi: Marka Gazeteciliğinin Geleceği Şekillendirme Gücü

brand

 

 

 

 

 

 

 

 

Eğitimin / Konferansın Amacı:

Şirket sahipleri, üst/orta düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, şirketlerin pazarlama ve kurumsal iletişim yöneticileri, çalışanları, dijital iletişim ajansları, iletişim danışmanlığı şirketlerinin yöneticileri ve çalışanlarının McDonald’s şirketinin 2004 Haziran’ında paylaştığı, Coca-Cola’nın 2013 yılı sonunda aldığı bir kararla yaygınlaşmasına katkı sağladığı “marka gazeteciliği” kavramının temelleri hakkında bilgi sahibi olmasına ve mevcut yapılarını dönüştürebilmeleri için ipuçlarını öğrenmelerine imkân tanır.

Eğitimin / Konferansın İçeriği:

  • İletişimin Temel Sistematiğinde Yaşanan Değişimler
  • İnsan / Tüketici / Müşteri / Birey ve Toplumda Yaşanan Dönüşüm
  • “To-Do-Point”: Dijital Mecraların Entegrasyonu ve Yönetimi
  • Dijital PR kavramı ve Uygulamaları
  • Şirketler Nasıl Gazeteci Gibi Düşünebilirler?
  • The Coca-Cola Journey
  • Marka Gazeteciliği Kavramı ve Haber Merkezi Yapılanması
  • İçerik Yönetimi ve Paylaşım Teknikleri (Çok Boyutlu Konuşabilme Kavramı)
  • Hikâye Oluşturma ve Görselleştirme
  • En İyi Örnekler
  • Marka Gazeteciliği İçin Dönüşümün Yol Haritası

Eğitime / Konferansa Kimler Katılmalı?

Şirket sahipleri, üst/orta düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, şirketlerin pazarlama ve kurumsal iletişim yöneticileri, çalışanları, dijital iletişim ajansları, iletişim danışmanlığı şirketlerinin yöneticileri ve çalışanları

Diğer Eğitimler

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

“Yalnızlık mı, kalabalık mı?”, “Özgürlük mü, kişisel alan ihlali mi?”, “Genelleşme mi, kişiselleşme mi?”, “Çoğulculuk mu, özgünlük mü?”, “Adalet mi, hakların sınırlanması mı?”, “Sosyalleşme mi, bireyselleşme mi?” paradokslarının gölgesindeki gri alanda; geleceği bugünden şekillendiriyoruz.

%d blogcu bunu beğendi: