Şirket sahipleri, üst/orta düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, şirketin dijitalleşme ile ilgili karar vericileri, pazarlama ve satış yöneticileri, çalışanları, e-ticaret yöneticileri, perakende sektöründe çalışanların yavaş yavaş giriş yapmaya başladığı e-ticaretin geleceği ile ilgili bugünden yapması gerekenler hakkında ipucu elde edebilecekleri bir yaklaşımı geliştirmelerine katkı sağlar.
Eğitimin / Konferansın İçeriği:
- Konvansiyonel-Dijital Ticaret Farkı
- E-Ticaret ile İlgili Perspektif ve Veriler
- Geleceğin Kırılma Noktaları ve Ticaretin Dönüşümüne Etkisi
- Gartner Hype Cycle
- Omni-Channel Perakende Kavramı
- Online-Offline Entegrasyonu
- Mobil Teknolojiler, M2M, Ödeme Sistemlerindeki Dönüşüm
- Dijital Pazarlama Trendleri
- Yeni Nesil Ticaretin Esasları
- Yeni Nesil Ticaret’e Hazırlık İçin Yapılması Gereken Altyapı Hazırlıkları
- Dönüşüm/Değişim Süreci
Eğitime / Konferansa Kimler Katılmalı?
Şirket sahipleri, üst/orta düzey yöneticiler, beyaz yaka profesyoneller, şirketin dijitalleşme ile ilgili karar vericileri, pazarlama ve satış yöneticileri, çalışanları, e-ticaret yöneticileri, perakende sektöründe çalışanlar