MODULE 3C: Celebrıty Communıcatıons Coachıng

Ünlüler, tanınmış kişiler ve kişisel markalar için düzenli iletişim koçluğu seansları

Ünlüler ve tanınmış kişiler, yalnızca deneyimli bir iletişim uzmanı olan iletişim koçuyla iş birliği yapılarak ele alınabilecek bir iletişim yönetimine ihtiyaç duyar. İster medya eğitimi, topluluk önünde konuşma, mesaj geliştirme veya diğer ilgili ihtiyaçlar olsun, haftalık düzenli seanslar, eğitim ve uzmanlık bilgisi ile itibarı / güveni en üst düzeye çıkarır ve sürprizleri en aza indirir.

İLETİŞİMİ YÖNETMEK, NEYİ DAHA İYİ YAPMAMI SAĞLAR?

  • Defalarca gördüğümüz gibi, medya ve ekosistemi ya bir kişinin kamuoyundaki yükselişini hızlandırabilir ya da onu hızlı ve yıkıcı bir şekilde alaşağı edebilir. Tüm bunlar, nitelikli bir iletişim koçu tarafından uygun yönlendirme, birlikte hazırlanacak yol haritaları, eğitim ve yönetim yoluyla kontrol edilir.
  • Ünlüler ve tanınmış kişiler (aynı zamanda şöhretin zirvesindekiler) veya kamu oyu önünde daha etkin rolleri hedefleyenler için iletişim koçluğu, bu sıra dışı profesyonellerin görünüşte, medya röportajlarında ve etkileşimlerde gezinmede ustalaşmasını sağlarken, ajansları, menajerleri, hayranları, yapım şirketleri, sektör temsilcileri, markalar ve diğer sosyal paydaşları ile kurduğu iletişimde daha başarılı ve sonuç odaklı olmalarını sağlar.

İLETİŞİMİ ANLAMAK, BENİ HANGİ TEHLİKELERDEN KORUR?

  • Kalıcı olmak ve uzun vadeli stratejilere dönük bir iletişim yol haritasıyla hareket etmek her zaman hayallerin gerçek olmasını sağlar.
  • İletişim krizleri durduk yerde çıkmaz. Ne yazık ki, ünlülerin ve halkın gözünde bulunanların tek bir yanlış adımla yargılandığı ve cezalandırıldığı günümüzde çok yaygın. Tanınmış kişi olmak seçilmiş davranış sergilemeyi gerektiriyor.
  • Özellikle sosyal medya sayesinde her telefon sahibi kendine göre hem haber yapabiliyor hem de yorumlarıyla çoğunlukları etkileyebiliyor. Özellikle algılanan gerçeklikle kendi hakikatini eşit seviyeye taşımak için iletişimi yönetmek bir mecburiyet.

NEDEN BİR PROFESYONELDEN DESTEK ALMALIYIM?

  • Hayatımız hep aynı ve olumlu bir süreçte ilerlemeyebilir, yanlış anlaşılma ya da beklenmedik krizler için her zaman hazırlıklı ve cebimizde olumlu bir geçmiş olması gerekir.
  • En önemli mesele de kendine dışarıdan ve objektif bakabilme kabiliyeti. “Ben dışarıdan nasıl algılanıyorum?”, “Eksiklerim neler?”, “Beni diğerlerinden ayıran özelliklerim nedir?” “Kuvvetli ve zayıf yönlerim nedir?”, “Kendimi daha iyi nasıl geliştirebilirim?”
  • İnsan kendi başına da spor yapabilir ama doğru spor için bir antrenöre ihtiyaç duyar. İnsan kendiliğinden de kilo verebilir ama sağlıklı kilo verebilmek için bir diyetisyene gereksinimi vardır. İyi bir oyuncu bile bazen, oynayacağı rolde derinleşmek için oyuncu koçuyla birlikte çalışır.
  • İletişim konusunda da “seçilmiş davranışı” bulmak ve iş odaklı bir iletişim yaklaşımı üretmek için de konusunda uzman iletişim koçuna ihtiyaç vardır. 

MODULE 3C ile NELERİ KAZANACAĞIM?

  • İletişimin mekanizmasının nasıl çalıştığını daha iyi bileceksin.
  • Kendi iletişiminde yaptığın eksikleri ve iyi yaptığın şeyleri bulacaksın.
  • Kısa-orta ve uzun vadeli iş planlarına uygun iletişim planına sahip olacaksın.
  • Çevrendekilerle iletişiminde daha başarılı olacaksın. Kendini güvende hissedeceksin.
  • Basın röportajı, kamuoyu önündeki konuşmalar, ödül törenleri, program katılımları, dijital işler, birebir iş görüşmeleri, vb. etkinliklerde başarılı sunumlar gerçekleştireceksin.
  • Hikayene uygun beden dili, fotoğraf dili, giyim, kıyafet, sosyal medya paylaşımlarında daha etkin sonuçlar alabileceksin.
  • Mesaj disiplini, mesaj geliştirme ile tutarlı ve yaratıcı iletişim konusunda kendini fark ettireceksin.

HAFTADA 1 SAATLİK ONLINE SEANSLAR İLE

AYDA SADECE 4 SAATİNİZİ AYIRMANIZ YETERLİ

MODULE 3C’Yİ KİMLER KULLANIYOR?

  • Ünlüler, Şöhretler, Yıldızlar
  • Oyuncusunun iletişimini daha iyi yönetmesini isteyen menajerler
  • Oyuncusu için yatırım yapmak isteyen casting ajansları
  • Oyunculukta yükselmek isteyen şöhret adayları
  • CEO’lar, üst düzey yöneticiler
  • Kişisel markasını yönetmek isteyenler
  • Liderler, siyasiler, politikacılar, bürokratlar

İLK RANDEVUNUZU ORGANİZE ETMEK İÇİN

BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN

SON İNSAN-Dijital Bir Gelecekte Hayatta Kalmanın Yolları

<span>%d</span> blogcu bunu beğendi: